utorok, januára 04, 2011

To najlepšie z Times Square!

Opäť sme o rok starší...

Je tu rok 2011 a všetci dúfame, že bude lepší ako ten predchádzajúci. Ak mám pravdu povedať, aj ja... rok 2010 bol akýsi zvláštny, i keď nie doslova zlý. Ale mám z neho veľmi divný pocit :D Preto už očakávam, čo mi prinesie rok 2011.

Rok 2011 vítali aj na Times Square. Už po tretíkrát in row ho moderovali Anderson Cooper a Kathy Griffin, a to pre televíziu CNN. Zatiaľ čo Anderson patrí k ostrieľaným dlhoročným moderátorom, na Kathy sa kvôli predchádzajúcim dvom ročníkom vzniesla vlna kritiky.

Rozumieme si? ... Kathy Griffin by som v našom "šoubiznise" prirovnala k Zuzane Fialovej - obe sú rovnako strelené. Lenže Kathy v tomto ide ešte ďalej... ona totiž naozaj nemá súdnosť (ani cudnosť! :D). V minulých ročníkoch silvestrovského programu si niekoľkokrát otvorene zanadávala (tento rok už dostala od CNN zákaz nadávať a na demonštráciu toho držala počas programu papier s nápisom "NO SWEARING"), napríklad:

Anderson: "And this one... it is a boy, his name is Falcon..."
Kathy: "Wait, what??! Falcon... Fulcon... Fuck-on?" 

 ... prípadne ...

Kathy: "You can kiss my..."

... a najlepšie ...
Kathy: "Knock the dicks out of your mouth!"

Týmto som vám chcela povedať, že je to zvláštna osoba :D A mnohí ju kvôli tomu odsudzujú, lenže ona nie je hlúpa a vie čo robí. A ja ju mám preto rada. OK, možno trochu divný dôvod, no táto osoba je fakt správne strelená a rozosmeje ma vždy, keď ju vidím na obraze.
Nespočetne veľakrát ma rozosmiala aj počas moderovania Silvestra z Times Square tohto roku, a preto som tie najlepšie momenty pridala do tohto videa (My favourite - Kathy throws Anderson´s glasses over the platform):


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 
;